18 mei 2012

Schoolfeest

Het schoolfeest was een succes! Wij hebben ons heel goed geamuseerd.
Wij hebben ons weken lang voorbereid op het schoolfeest. We hebben ons dansje heel veel geoefend. En onze juf heeft dit ook gefilmd.



Hier enkele sfeerbeelden uit de klas, net voor de optredens.












Het optreden van 3A!!
The Rigga Ding Dong Song van Passion Fruit!


Het einde van de dans....


Ten slotte hadden juffen en meesters ook nog een verrassing voor het publiek.....


Het was een fantastische dag om nooit te vergeten!

Groetjes,
3A














7 opmerkingen:

  1. Dag allemaal,
    Ik was graag komen kijken, maar Elientje had op dezelfde dag als jullie haar allereerste schoolfeest. Dus ben ik niet kunnen komen. Ik vind het dus heel fijn om hier de filmpjes te kunnen zien.
    Jullie hebben erg mooi en leuk gedanst.
    Iedereen deed goed mee,
    het zag er superformitastisch uit.
    En de juffen en meesters kunnen blijkbaar heel goed zingen.
    Proficiat allemaal.

    juf Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HALLO JUF FIJNE VAKANTIE IK GA JE ERG MISSEN DIT WAS EEN LEUK JAAR MET JOU SPIJTIG DAT JE WEG GAAT IK HOU VAN JOU IK WENS JE VEEL GELUKKIG GROETJES DOUNIA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HET SCHOOLFEEST WAS ERG LEUK HET WAS EEN LEUK DANSJE IK MIS IEDEREEN HET WAS EEN HEEL LEUK JAAR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FIJNE VAKANTIE 3A EN JUF LISE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag juf lise het was zo een leuke jaar met je

    BeantwoordenVerwijderen
  6. juf lise welke dag kom je ons bezoeken? want ik mis jij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo beste juf lise wij zijn 4a wij missen je veel maar heel veel juf lise ik wil dat je 1 keer naar bezoek gaat in ons klas jij was de beste juf das heel spijtig dat je weg gaat want wij missen jij elke keer kijk ik in deze foto waar wij samen waren je was een hele lieve juf echt waar juf lise ben je naar turkeye geweest heb je daar een super vakantie gedaan? was het heel leuk en mooi wij missen jou veel

    BeantwoordenVerwijderen